Integracja grupy, wstęp do coachingu, podstawowe definicje, budowanie relacji, ustanawianie celów i ich rezultatów. Najważniejsze założenia kursu. Omówienie wymogów do procesu akredytacji.
Moduł II
Komunikacja – procesy psychologiczne w komunikacji i relacjach.
Moduł III
Zadawanie wpływowych pytań – zdolność do zadawania pytań, które odkrywają informacje niezbędne do uzyskania maksymalnego efektu dla partnera oraz w relacji coachingowej. Rozwijanie ciekawości. Mocne, wpływowe, badające pytania. Model rozmów coachingowych: model GROW, model Dilts, rozwój 11 kompetencji coachingowych. Zadawanie zadań domowych i wyzwania.
Moduł IV
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami swoimi i drugiej osoby, model 5 kompetencji inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana. Narzędzia do pracy z emocjami. Motywacyjne DNA, test, typy motywacji (wg Tamary Lowe).
Moduł V
Wartości jako motywatory wspierające osiąganie celów, budowania relacji, komunikacji, zarządzania sobą i własną pracą. Konflikt wartości i potrzeb. Konflikty i zarządzanie konfliktami. Narzędzia do pracy z wartościami. Model rozmowy coachingowej EI COACH.
Moduł VI
Praca z przekonaniami. Co to są przekonania, jak powstają, jaki wpływ mają przekonania wyuczone w dzieciństwie do 10 r. ż. na życie dorosłego człowieka. Narzędzia do pracy z przekonaniami.
Moduł VII
Praca z tożsamością, wewnętrznym potencjałem.
Moduł VIII
Trzy etapowy proces akredytacji. Proces mentoringu dla przyszłych coachów.
Egzamin pisemny dotyczący uzyskanej wiedzy i umiejętności coachingowych.
Superwizja coachingowa wg Modelu 7 perspektyw
– 30 minutowe prezentacje przeprowadzenia sesji coachingowej.
Mentorcoaching – udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom kursu na temat przeprowadzania sesji coachingowych.